Tömegközlekedési képek, AI által újraalkotva

#974 - Vasúti megállóhelyek: Szabadka külváros (Subotica predgrađe)

2025. május 21. - Ashes & Frost

Szabadka (Subotica) Külváros megállóhely, egykor magyar (Vajdaság), jelenleg szerb területen ''Szabadka (szerbül Суботица / Subotica, horvátul: Subotica, latinul: Maria-Theresiopolis, németül: Maria-Theresianopel) város Szerbiában, a Vajdaság északi részén, az Észak-bácskai körzetben, Magyarország…

Tovább

#970 - A Déli Pályaudvari alagút

Két képen a Déli Pályaudvari alagút (Kelenföld irányából a Déli Pu. felé nézünk), az elsőn 1928-ban járunk, még csak egy vágány vezet be az alagútba...   a másikon pedig 1958-ban, melyen egy akkor még vadiújnak számító ABbmot motorkocsit látunk, és immár az alagút két vágányosra bővítése után…

Tovább

#968 - (F)elhagyott vasútállomások: Gács (Halič)

Gács (Halič) megszűnt vasútállomás - múlt század első évtizedeiből származó képeslap újradolgozott változata. Egykor magyar (Felvidék), jelenleg szlovák területen ''Gács (szlovákul Halič) község Szlovákiában, a Besztercebányai kerület Losonci járásában. Egykori járási székhely. A trianoni…

Tovább

#966 - Vasútállomások: Alsórépa (Râpa de Jos)

Alsórépa (Râpa de Jos) állomás, egykor magyar (Erdély), jelenleg román területen ''Alsórépa (románul: Râpa de Jos, németül: Unter-Rübendorf ) ~400 fős falu Maros megyében, Erdélyben. Közigazgatásilag Felsőrépa községhez tartozik. A Répa-patak völgyében fekszik, 540 m-es tengerszint feletti…

Tovább

#965 - Vasútállomások: Aszód 1955

Aszód vasútállomás (ma a 77,78,80-as MÁV vonalak érintik) 1955-ben, három évvel az új állomásépület átadása után. Korabeli fekete-fotó színezett változata - a 2020-es évek elején történt felújításig nagyjából pont ugyanígy nézett ki az állomásépület.

Tovább
süti beállítások módosítása