A 14-es villamos Békásmegyeri hosszabbítása idején volt egy néhány év, amikor a viszonylatnak az egykori 8-as villamos piac melletti, István Téri végállomása jelentette a külső végpontot. A Tatra szerelvény alakját nagyjából eltalálta az AI, a festését már nem annyira. :)
Sok Újpesti számára egy emlékezetes helyszín: Látkép a Víztoronnyal, az Árpád út legvégén / legelején - nézőpont kérdése. 10-es villamosok az ideiglenes végállomásukon, a Váci vasútvonal felett átívelő új híd építésének idején.
Pótkocsis 10A villamos halad be a mai István út / Árpád út kereszteződésbe, azaz Újpest Központ a helyszín, szintén még bőven a tér átalakítása előtti időszakban. Balra az üzletsor elég hitelesen adja vissza, hogy a '70-es évek végén járhatunk.
Újpest Központnál járunk, még évekkel a nagy átépítés, útszélesítés előtti időkben. Nehéz megmondani, hogy az AI a Füzesi acélvázas formát akarta-e megformázni, vagy az UV-ét, mert végül egyik sem lett a végeredmény. :)
Egy különösen jól sikerült záró kép a 65-ös vonalról, feltételezhetően vagy az Arany János u - Beller I., vagy a Rädda Barnen utca - Beller Imre utca kereszteződésből.
...és akkor néhány kép még a 65-ös vonalról, visszatükrözni a korabeli hangulatát egy olyan vonalnak, ami külvárosi utcákban haladt egy vágányon, részben falusias környezetben.